Wednesday 25 July 2012

Look Post: Red Pants

Lama dah tak berposing-posing, What I wore for iftar with in-laws last weekend. Gambar makanan takde maybe next entry. But I love my new red pants. I bought it at Hong Kong from MNG basics. Awesome.

Jangan marah saya, tops ni dah lupa beli kat mana. Maybe, Berjaya Times square, Mid Valley, serius tak ingat. Brand mainland! Ntah tak pernah dengar this jenama, but sangat soft. Time beli ni ingat sesuai time I pregnant, tapi belum pregnant dah pakai dulu. Boleh? ;)

Waffaa scarf in Soft Pink (my favourite colour) :)

  

Accessories from Forever 21 (Hong Kong)


Ha kasut ni paling best and selesa and murah. Mesti you all sukakan kalau murah. It is from BATA reflexology. I beli time balik lunch di Alamanda last week. Eh betul kan last week tak puasa lagi kan takut salah bual. Time tengah jalan-jalan depan BATA terus ternampak kasut ni tanya size kat assisstant and terus try, selesa woo macam ada orang massage dalam kaki. Tu kot yang dia letak reflexology. Ala-ala vintage shoes, I like.. :)



Love!

7 comments:

  1. Hi I had been emailing you Sis u had not been responding my email.. I want the brown waafaa shawl.. I ordered on your blog. Please reply. Thank you.

    ReplyDelete
  2. red pants tu sgt cantik dan sesuai dgn wawa..happy ramadhan wawa:)

    ReplyDelete
  3. kak, kalau saya kan.... peha macam besar... jadi, jeans yang sesuai rasanya macamana ye :)

    ReplyDelete
  4. auwww,seluar tu ! macho wooo

    ReplyDelete

INSTAGRAM @WAWATASLIMAN

Followers