Wednesday 16 January 2013

Baby Bump

 Anyways as you can see, my bump is now showing.. of cos happy but sometimes rasa eh ini baby bump or fat?? Nampak awkward.. ^_^

Untuk sedapkan hati, masih awal lagi, so baby bump tak nampak sangat and at this stage 22weeks masih boleh pakai kurung lama 5 tahun dulu. Of budget masih kurus. A month ago, people maybe akan berfikir, dia ni pregnant or fat. A month from now, hopefully saya dan orang lain akan stop whispering and really sure oh ni buka fat but pregnant. Ok time tu saya akan happy. :)

 Sebab saya rasa, pregnancy women nampak cantik dan ada tarikan tersendiri. Sangat subjektif untuk describe.



At 5 months baby bump, ada yang cakap tak nampak and perut nampak kecik, maybe saya tinggi. But, I'm ok with that sebab little one sihat so far. Alhamdulillah. Kadang, saya tak ingat yang saya tengah pregnant, berjalan punyalah laju, but at one point tu akan rasa mengah and baru teringat perut ni tengah membesar. 'Hello, mama saya ada dalam ni ok, don't forget me..' hahaha.. 

At the same time, I'm running out of clothes! Pakai dress yang size besar.. oh both picture above, saya pakai dress from thepoplook yang sangat berguna. Asyik pakai baju yang sama je, saya memang tengah cari new clothes yang sesuai to fit my growing bump! So, do share with me kalau korang tau any shop or blogspot yang jual baju for maternity. Takde ke sesiapa nak jual pre-loved maternity dress.

Please!


5 comments:

  1. agree. perempuan pregnant mmg ade beauty itself.

    ReplyDelete
  2. Dearrr.... U try pergi H&M tengokkk.. Affordable and 'funky' tauuu..

    ReplyDelete
  3. wawa..nape tudung tone tu cepat sgt habis..xsempat tau..huhu..btw,enjoy pregnancy journey.amik pic bebyk.i rasa rugi dulu hari tu tak snap bebyk.masa tu takde mood.dah deliver baru rasa..alahai..ruginya xamik.

    ReplyDelete
  4. hi, wawa, tahniah, u still look good with baby bump.. enjoy every second of your pregnancy time!

    ReplyDelete

INSTAGRAM @WAWATASLIMAN

Followers